اطلاعات خرید محصول

بصورت پس کرایه در شهرستان ها و ارسال با پیک در شهر تهران و رشت با مبلغ ۲۵,۰۰۰ تومان.

ارسال محصولات به روشهای زیر انجام می گردد.

  1. پیک:
    با هزینه ۲۵,۰۰۰ تومان فقط در تهران و رشت.
  2. پست:
    هزینه طبق فاکتور اداره پست است و پس کرایه می شود.
  3. تپاکس:
    هزینه طبق فاکتور تیپاکس است و پس کرایه می شود.

پس از نهایی شدن سفارش و پرداخت آنلاین ، سفارش شما بسته بندی و براساس منظقه سکونت و یا آدرس شما از یکی از طروق

  • پیک فقط  مختص تهران و رشت.
  • پست پیشتاز
  • تیپاکس

برای شما ارسال می گردد.

بله

هرزمان که نیاز به فاکتور داشته باشید پس از ورود به حساب کاربری در قسمت پیشخوان در دسترس می باشد.

بنا به شرایط موجود و یا مناسبت های خاص تخفیف های برای شما در گرفته خواهد شد که در صورت عضویت در خبرنامه این تخفیفات برای شما ایمیل خواهد شد.

اطلاعات پرداخت

پس از نهایی کردن سفارش و پرداخت آنلاین توسط درگاه پرداخت آنلاین ، مبلغ از حساب شما کسر خواد شد.

هر کاربر می تواند با تیک کردن علامت قلب بر روی هر  کالا آن را به لیست علاقه مندی خود بیافزاید تا در زمان مناسب براحتی در دسترس قرار گیرد.

تا زمانیکه سفارش نهایی نشده باشد این کار امکان پذیر می باشد.

از این طریق می توانید از آخرین وضعیت کالای خریداری شده خود مطلع شوید.

سوالات مربوط به مراحل و چگونگی مرجوع کالا در فروشگاه آنلاین چیتو | Chitoo Webshop

همه ی تلاش ما در فروشگاه آنلاین چیتو | Chitoo Webshop ایـن اسـت کـه کالای خریداری شده در شرایط مطلـوب بـه دست شما برسـد ، بـا ایـن وجـود ممکـن اسـت پـس از خریـد ، بـه هـر دلیلی تصمیـم بـه بازگرداندن کالا بگیریـد. (ایرادات سلیقه ای شامل این موضوع نمی شوند)

مـا ایـن امـکـان را بـرای شما در نظر گرفته ایـم کـه بـا آسـودگی خاطر ، در مدت ۷ روز بعد از دریافت کالا ، برای بازگرداندن آن اقدام کنید به شرط استفاده نکردن و باز نکردن بسته بندی خود محصول.

همه ی کالاهای بازگشتی در شرایط اولیه ، همراه جعبه ی محصول و برچسب روی جعبه باشد و شماره سفارش با شماره درخواست مرجوعی ارائه شود.

جعبه اصلی کالا و اقلام همـراه آن در شرایط اولیه تحویل داده شده و بدون آسیب دیدگی و پارگی باشد و نوشته یا برحسب اضافی روی آن نباشد

محصـولات حساسیت محـور و محصولاتی که حساسیت بهداشتی دارند ( ماننـد لـوازم آرایشی بهداشتی ، خوراکـی هـا و لبـاس زیـر ) ، در صـورت بـاز شـدن پلمـپ کالا امکان بازگشت ندارند.

در صورت استفاده از کد تخفیف در زمـان خریـد ، از منظر قانونی کد تخفیـف مـورد نـظـر مـجـددا قابـل اسـتفاده نخواهدبـود و در صورت بازگشت کالا ، تنـهـا اصـل پـول پرداختی بـرای کالا بازگردانده خواهد شد.

  • اگر ساکن تهران و یا رشت هستید، برای مرجوع کردن کالای خود می توانید با شماره ۹۱۰۰۸۲۶۲ تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم ارایه شود.
  • از نوشتن آدرس روی جعبه یا کارتن اصلی کالا، جداً خودداری کنید و در صورت لزوم ، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته، آن را ارسال کنید.

بسته خود را به آدرس زیر ارسال کنید.

استان تهران – شهر تهران – بلوار میرداماد بین نفت و شمس تبریزی شمالی جنب بانک ملت طبقه سوم واحد ۱

هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟
  • اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش چیتو برسد، هزینه‌های ارسال به عهده چیتو است. در غیر اینصورت هزینه های ارسال به عهده خریدار می باشد.
  • برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، تصویر رسید را به آدرس Info@chitoo.ir ارسال فرمایید.
چطور درخواست خود را جهت مرجوعی کالا به شما اطلاع دهم؟

از طریق یکی از روش‌های زیر، درخواست خود را اطلاع دهید:

  • وارد پروفایل خود شوید و از قسمت درخواست مرجوعی ، درخواست خود را ثبت کنید.
  •  یا پیام خود را در صفحه  تماس با ما  با موضوع خدمات پس از فروش، ارسال کنید.

بدیهی است در صورت ثبت درخواست مرجوعی به صورت آنلاین، فرایند مرجوعی سریعتر انجام خواهد شد.

توجه: جهت رسیدگی به درخواست، ذکر شماره پیگیری سفارش در هر یک از روش‌های بالا الزامی است.