آموزش

چیدمان میز و صندلی خلاقانه

چیدمان میز و صندلی خلاقانه

چیدمان میز و صندلی خلاقانه

تزیینات میز
میز غذاخوری خود را با تزیینات جالب و رنگارنگ میز مانند جا شمع ها ، گلدان های میز ، حلقه های دستمال ، شمع ها و سایر وسایل تزئینی تغییر شکل دهید. بهترین میزهای اتاق ناهار خوری ، ترکیبی از پارچه های سفره ، ظروف غذاخوری ، کارد و چنگال و سایر لوازم سرگرم کننده و جذاب است. اگر میهمانی شام یا صبح روز جمعه می خورید ، می توانید گلدان های رنگارنگ را با گل های فصلی مورد علاقه خود پر کنید. اگر برای برنامه ریزی یکی از مهمانی های مهم شام  برنامه ریزی می کنید، ممکن است بیشتر به کمک بیشتری نیاز داشته باشید ، راهنمای مفید ما را بررسی کنید که انواع تنظیمات مکان مناسب را پوشش می دهد. اطمینان حاصل کنید که رنگ ، الگو و بافت ملحفه های میز و سایر لوازم را هماهنگ کرده اید. رنگ ها و بافت های مکمل می توانند یک میز معمولی را به یک تجربه ناهار خوری چشمگیر تبدیل کنند. تزئینات میز مخصوصاً مفید است اگر می خواهید یک میز سرگرم کننده ایجاد کنید که غذاهای مورد علاقه شما را برجسته کند.

نور شمع یک روش عالی برای تنظیم جذابیت یک شام رسمی یا صمیمی است. در اکثر رستوران های زیبا در وسط میز شمع هایی قرار داده شده است تا محیط مناسب را تنظیم کنند. با قرار دادن شمع و نگهدارنده شمع در وسط میز خود می توانید زیبایی مشابهی در خانه ایجاد کنید. نگهدارنده های شمع در اشکال ، اندازه ها و سبک های مختلف وجود دارد. مهم است که به انواع شمع هایی که می خواهید روی میز خود داشته باشید ، از آنهایی که در یک نگهدارنده شمع کوچک قرار دارند گرفته تا شمع هایی که در شمع های قابل توجهی نگه داشته می شوند ، فکر کنید. مواد طبیعی مانند چوب و فلز همه کاره هستند و می توانند در موارد مختلف کار کنند. برای مهمانی های شام کوچکتر ، یا یک شام صمیمی در خانه با شریک زندگی خود ، شمع های کوچک مناسب ترین نوع هستند.

دکوراسیون آشپزخانه

گلهای بریده شده در کمترین زمان و بدون درنگ یک میز را تغییر می دهند. گلدان های شفاف و رنگارنگ بسیار متنوعی برای برجسته سازی سفره و روتختی های سفره شما وجود دارد. گلدان های کوتاه تر معمولاً در قسمت مرکزی شما بهتر جلوه می کنند ، زیرا افراد روی میز فقط برای مکالمه مجبور نیستند از بالای گلدان های بلند بالا بروند.

چیدمان میز و صندلی خلاقانه

چیدمان میز و صندلی خلاقانه

گلدان های کوتاه زیادی وجود دارند که به سادگی ساخته می شوند و با طیف وسیعی از تزئینات میز ترکیب می شوند. بهتر است ابتدا با یک گلدان ساده کار کنید که با طیف گسترده ای از گلها و ملحفه های سفره به خوبی کار می کند. گلدان های چینی و کریستال همچنین می توانند نوعی ظرافت را به میز ناهار خوری تعطیلات اضافه کنند. گلدان های رومیزی، که مخصوص گل های کوتاه ساخته شده اند ، طیف گسترده ای از گیاهان مورد علاقه شما را در خود جای می دهند.

انگشترهای دستمال سفره یکی دیگر از تزیینات سفره مجلل است که می تواند واقعاً باعث شود مهمانان شما احساس استقبال کنند. برای موارد خاص می توانید حلقه های دستمال را به دور دستمال های پارچه ای بپیچید. انگشترهای دستمال مخصوصاً وقتی برای مهمانی های فصلی یا تعطیلات استفاده می شوند ، شیک هستند. می توانید تنظیمات مکان را به حلقه های دستمال ببندید تا احساس خاصی در این رویداد داشته باشید.

اگر از حلقه های دستمال فلزی استفاده می کنید ، مطمئن شوید که مواد را با ظروف تخت خود مطابقت دهید. به عنوان مثال ، شما نمی خواهید از حلقه های دستمال روکش طلا با ظروف تخت نقره ای استفاده کنید. حلقه های دستمال ، ظریف ترین تزئینات میز را ایجاد می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *